Paradojas «One to One» que casi tod@s llevamos dentro

Todas las personas somos únicas. Y, en mayor o menor medida, contradictorias, paradójicas. Por eso, este año también tendremos una campaña “one to one” especialmente diseñada para ti. Ya sabes, de esas que dan que hablar y, al mismo tiempo, hacen pensar.

(*) El Marketing “one to one” se adapta a los gustos y necesidades de cada persona. En Diagonal, al aprovechar los datos y la tecnología digital, hipersegmentamos, orientamos y adaptamos los mensajes que de este modo se hacen extremadamente relevantes para los intereses de cada cual.

IA GUZTIOK BARRUAN DARAMATZAGUN “ONE TO ONE” PARADOXAK

Pertsona guztiak bakanak gara. Eta, neurri batean edo bestean, kontraesankorrak, paradoxikoak. Hori dela eta, aurten ere izango dugu zuretzat berariaz diseinatutako “one to one” kanpaina bat. Badakizu, zeresana ematen duten eta, aldi berean, pentsarazten duten horietako bat.

(*) “One to one” marketina pertsona bakoitzaren gustu eta beharretara egokitzen da. Diagonalen, datuak eta teknologia digitalaz baliatzen garen heinean, mezuak hipersegmentatu, orientatu eta egokitu egiten ditugu eta, horri esker, norbanakoaren interesentzat adierazgarriak diren mezuak lortzen ditugu.