¿ Y por qué no …

Vivimos en la era del “ser social”. Y la comunicación de las empresas e instituciones no escapa a esta realidad.

En Diagonal nos valemos del Marketing Social* como manifestación y forma de expresión cultural y social, incluso política. Porque si hay otra forma más responsable de convivir, de consumir o de compartir el conocimiento ¿Por qué no otra forma de comunicar y generar valor a una marca más humana, sostenible y comprometida? En esas estamos.

ETA ZERGATIK EZ…

“Izaki sozialaren” garaian bizi gara. Eta enpresen eta erakundeen komunikazioak errealitate horri eusten dio.

Diagonal-en Marketing Sozialaz* baliatzen gara kultura- eta gizarte-adierazpenaren aitorpen eta forma gisa, baita adierazpen politikoa ere. Izan ere, elkarbizitzeko, kontsumitzeko edota ezagutza elkarbanatzeko modu arduratsuagoa badago, zergatik ez marka gizatiarrago, jasangarriago eta konprometituago baterako komunikatzeko zein balioa sortzeko beste modu bat? Horretan gaude.

y por qué no...
Eta zergatik ez...

(*) El Marketing Social es la parte de la mercadotecnia que busca difundir o incrementar la aceptación de una idea o causa social beneficiosa para las personas. Su objetivo es que éstas adopten comportamientos positivos y/o eviten actitudes que se consideran perjudiciales, más allá de la venta de un producto o un servicio.

(*) Marketing soziala pertsonentzat onuragarria den ideia edo kausa soziala hedatu edo onarpena areagotu nahi duen marketinaren atala da. Bere helburua da jokabide positiboak hartzea eta/edo kaltegarritzat jotzen diren jarrerak saihestea, produktu edo zerbitzu baten salmentatik haratago.

Descargar pdf